Auteur Topic: Welke muziek heb je het meest recent aangekocht?  (gelezen 92738 keer)

0 leden en 103 gasten bekijken dit topic.

Offline

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2312
Re: Welke muziek heb je het meest recent aangekocht?
« Reactie #255 Gepost op: 18 november, 2020, 12:56:44 »
Kan ik alleen maar beamen .

Vangelis is ( meestal ) zeer genietbaar .

Kitaro kan je beschouwen als de Japanse Vangelis .