Auteur Topic: Wel of geen sub  (gelezen 7892 keer)

0 leden en 297 gasten bekijken dit topic.

Offline

  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 334
Re: Wel of geen sub
« Gepost op: 06 april, 2016, 23:31:04 »
Is het bij een sub ook niet belangrijk dat je kan instellen vanaf welke frequentie die overneemt? Of wordt dat elders ingesteld (versteker of zo)?