Auteur Topic: Naar welke muziek luister je momenteel?  (gelezen 218761 keer)

0 leden en 35 gasten bekijken dit topic.

Offline

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1225
Re: Naar welke muziek luister je momenteel?
« Reactie #1125 Gepost op: 04 april, 2020, 13:46:43 »
(<klik!)

De 3de symfonie van Henryk Górecki stamt uit de laatromantiek, maar zelfs mensen die uitsluitend van barok houden vinden dit prachtige muziek. Het is heel langzaam maar buitengewoon betoverend en de uitvoering is echt subliem. Zéér warm aanbevolen.



Volledig mee eens  :D