Auteur Topic: Hoofdtelefoonversterker  (gelezen 30996 keer)

0 leden en 194 gasten bekijken dit topic.

Offline

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1225
Re: Hoofdtelefoonversterker
« Gepost op: 16 november, 2020, 08:01:53 »
Bedankt voor de toelichting.

Dus eerder zoiets als deze AUDIO GD A-2 ?

Amplification type   Class A
Headphone output power   
2500mW @ 25Ω
1600mW @ 40Ω
650mW @ 100Ω
325mW @ 300Ω
160mW @ 600Ω



Magna Hifi · magnahifi.com




Mijn Hifiman HE400I (Frequency Response: : 20Hz-35KHz. Sensitivity : 93dB. Impedance : 35 Ohms) kan enkel bedraad werken en  heeft denk ik wel baat bij een goede versterking.

Ik ga project dus even on hold zetten tot er meer budget vrij is voor een goede hoofdtelefoonversterking.

Tips ivm goede merken hiervoor altijd welkom.