Auteur Topic: carbon  (gelezen 8717 keer)

0 leden en 0 gasten bekijken dit topic.

Offline

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 36
Re: carbon
« Gepost op: 19 september, 2016, 06:51:46 »
komt veel bas uit omdat de woofer onder een hoek staat richting de grond hierdoor heb je een geweldige baslift van de grond, is een car sub woofer dat werkt

hier een paar nummers kun je de bas wat beter horen

 https://youtu.be/t3tnKibzYPk

https://youtu.be/ysIpjJrlITk
« Laatst bewerkt op: 19 september, 2016, 06:55:17 door carbon »