Auteur Topic: High-End Streamers...  (gelezen 26347 keer)

0 leden en 166 gasten bekijken dit topic.

Offline

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4133
  • Hifi = apparatuur (wetenschap!) + muziek (emotie!)
  • Locatie: Hasselt
    • ZenAudio Forum
Re: High-End Streamers...
« Reactie #45 Gepost op: 15 februari, 2021, 11:34:59 »
Die NUcjes worden steeds goedkoper:
Amazon
amazon.de

Dit is er een van MSI voor 90,75 euro. Daar moet je nog een geheugenlatje van 4G en een ssd-opslagvolume (30 €) voor bijkopen en dan heb je alles wat je nodig hebt op de software na om er een muziekstreamer van te maken. Je kunt Volumio erop zetten, of (wat ik doe) Debian Linux als OS installeren zonder desktop en dan mpd voor de afspeelsoftware. Volumio is makkelijker.