Auteur Topic: Missionman  (gelezen 24171 keer)

0 leden en 35 gasten bekijken dit topic.

Offline

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1225
Re: Missionman
« Reactie #45 Gepost op: 24 mei, 2026, 22:05:15 »
Iinu ik pas op pensioen ben, hebben we ons een buitenverblijf gekocht.
Gelukkig heb ik nog wat spulletjes om ook daar van munziek te kunnen genieten