Auteur Topic: Missionman  (gelezen 24171 keer)

0 leden en 35 gasten bekijken dit topic.

Offline

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1225
Re: Missionman
« Reactie #45 Gepost op: 24 mei, 2026, 21:39:16 »
Bedankt, ben zelf heel blij dat ik terug naar het normale leven kan terugkeren.
Ben ondertussen wel veel met muziek bezig geweest, maar de fut ontbrak me nog om er echt iets mee te doen.
Nu bereid ik me voor om in augustus met ons koor een reis te maken naar York om daar een week lang de Evensong te verzorgen.