Auteur Topic: Missionman  (gelezen 24171 keer)

0 leden en 35 gasten bekijken dit topic.

Offline

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1225
Re: Missionman
« Reactie #45 Gepost op: 22 mei, 2026, 22:15:39 »
Om de tijd wat aangenamer door te brengen bij mijn revalidatie binnenkort, een nieuwe CD speler aangekocht.
De oude NAD begon kuren te krijgen :

Keuze gevallen op een Audiolab 6000CDT - CD transport


Hallo allemaal,
Lange tijd geleden.
Een hartoperatie heeft me een tijd buiten strijd gehouden, maar ondertussen genieten we opnieuw van muziek.

Muzikale groetjes aan iedereen.